کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا اپل درباره سلامت باتری‌هایش واقعیت را به مشتری هایش می‌گوید؟

  • کد خبر: ۹۵۳۷۰
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
آیا اپل درباره سلامت باتری‌هایش واقعیت را به مشتری هایش می‌گوید؟
به تازگی وب سایت «ZDNet» در تحقیقاتش به این نتیجه رسیده که درصد نمایش داده شده توسط سیستم عامل برای سلامت باتری در آیفون‌ها جعلی است و به هیچ عنوان صحیح نیست!

به گزارش شهرآرانیوز - یکی از مواردی که کاربران آیفون درباره آن با نگاهی تفاخرآمیز به اندرویدی‌ها نگاه می‌کنند، قابلیت اعلام درصد سلامت باتری دستگاه به صورت داخلی و در بخش تنظیمات دستگاه است. اما به تازگی وب سایت «ZDNet» در تحقیقاتش به این نتیجه رسیده که درصد نمایش داده شده توسط سیستم عامل برای سلامت باتری در آیفون‌ها جعلی است و به هیچ عنوان صحیح نیست!

اگر برای خرید آیفون دست دوم اقدام کرده یا از فروشندگان این دستگاه‌ها باشید، حتما می‌دانید که یکی از ملاک‌های تعیین کننده قیمت، درصد سلامت باتری دستگاه است. این درصد در بخش تنظیمات و باتری دستگاه یافت می‌شود که بنابر گفته‌های اپل با اندازه گیری و آنالیز نحوه عملکرد باتری دستگاه، درصد سلامت آن را اعلام می‌کند.

در این بخش از ابتدای خرید دستگاه وضعیت سلامت باتری ۱۰۰ درصد نشان داده می‌شود و این درصد کم کم کاهش می‌یابد تا زمان تعویض باتری فرابرسد.

بررسی‌های مستقل آدریان کینگزلی هاگز نشان می‌دهد اطلاعاتی که در این بخش به کاربران گوشی‌های آیفون نشان داده می‌شود، دقیق نیست و اپل عامدانه وضعیت سلامت باتری را بهتر از واقعیت نشان می‌دهد. واقعیت آن است که باتری‌های آیفون سریع‌تر از آنچه در بخش تنظیمات نمایش داده شده است، خراب می‌شوند و از بین می‌روند.

بررسی این پژوهشگر درباره باتری گوشی آیفون۱۳ پرومکس نشان می‌دهد درحالی که پس از گذشت ۱۰۴روز میزان سلامت باتری ۹۲درصد نمایش داده شده، درعمل این رقم بر مبنای میزان استفاده از گوشی، سرعت خالی شدن باتری و تعداد دفعات روشن شدن و نیز وضعیت ظاهر و وضعیت شیمیایی باتری در حد ۸۰درصد است. البته پیش از این برخی کاربران که به صورتی تخصصی‌تر به این ویژگی دستگاه نگاه می‌کنند نیز اطمینان نداشتن به قابلیت نمایش درصد سلامت شارژ باتری آیفون را مطرح کرده بودند، ولی تا امروز اتفاق خاصی در این حوزه نیفتاده است. لازم به ذکر است که اپل هنوز در این زمینه واکنشی نشان نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->